Sosiaalinen media
Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat. Sosiaalisen median kanavia on monia, mutta kaikissa ei tarvitse olla kaiken aikaa esillä. Autamme valitsemaan oikeat kanavat oikealle kohdeyleisölle ja toteuttamaan mainonnan niin, että se huomataan.

Mainoskanavat
Kokemuksemme Facebook-mainonnasta alkaa ajalta, jolloin siellä oli tarjolla pelkästään sivulaitamainoksia. Tämän jälkeen tuli maailmaa mullistavat aikajanamainokset ja loppu onkin historiaa. Nykyään Facebook tarjoaa mainosmuotoja jokaiseen tarpeeseen ja mainonnan kohdentaminen on tarkempaa kuin koskaan. Facebook-mainonnassa ei ratkaise tykkääjien määrä, vaan tulokset. Facebook on ehdottomasti yksi kustannustehokkaimmista paikosta mainostajalle.
Facebookin mainostyökalun alla oleva Instagram tarjoaa yhtä lailla kustannustehokkaan paikan mainostajalle. Laadukkain kuvin palvelussa leviävää sisältöä tai verkkosivuille ohjausta, tarpeen mukaan. Stories-mainonta tarjoaa mahdollisuuksia!
LinkedIn tarjoaa erityisen hyvät työkalut kohdentaa mainontaa nimenomaan ammattien ja työpaikan mukaan. Mahtava alusta erityisesti B2B-mainonnalle. Laadukas tekstisisältö tavoittaa, oiva alusta tuoda syvemmin palvelua tai osaamista esiin.
Snapchat
Snapchat on oman kohderyhmänsä keskuudessa edelleen suosittu viestintätyökalu. Snapchat tarjoaa hyvän mahdollisuuden erottuvalle sisällölle esim. yritykselle tai tiettyyn tapahtumaan räätälöityjen filttereiden ja geotagien muodossa.
Tiktok
Tiktok on noussut ryminällä suuren yleisön suosioon! Ajallisesti ylivoimaisesti eniten käytettyjä sosiaalisen median alustaja tällä hetkellä. Tiktok tarjoaa algoritmillään mainostajalle loistavat mahdollisuudet juuri oikean kohderyhmän tavoittamiseen laadukkaan sisällön avulla.