Facebook-mainonnassa ratkaisevaa ei ole tykkääjämäärä vaan tulokset. Oikealle kohderyhmälle oikeaan aikaan, jolloin mainonta synnyttää kassavirtaa. Facebook on mainoskanavana yksi kustannustehokkaimmista.
Instagram-mainonnalla esittelet tuotteesi ja palvelusi paremmin ja edullisemmin kuin koskaan aiemmin. Tavoitat juuri oikean kohderyhmäsi kellon ympäri, silloin kuin heille itselleen sopii.
LinkedIn kasvattaa suosiotaan jatkuvasti. Mainostajalle se tarjoaa erinomaisen paikan näkyä omalle kohderyhmälle. Rekrytoinnissa ja B2B-mainonnassa LinkedIn on kiistatta taistelemassa tietään kärkeen.
Google AdWords
Sanonta kuuluu: "Helpoin tapa piilottaa itsensä internetissä on laittaa omat tietonsa Googlen kolmannelle sivulle". Oikein tehdyllä AdWords mainonnalla varmistat paikkasi etusivulla kustannustehokkaaseen hintaan. Eniten maksava ei ole aina ykkönen tässä lajissa.
Google Display
Googlen banneriverkosto kattaa laajasti sivustoja laidasta laitaan. Se on oikea paikka tuoda esille yritystäsi tai saada asiakas palaamaan sivuillesi.
YouTube
YouTube-mainonta tarjoaa useita kustannustehokkaita ratkaisuja erilaisiin digitaalisen mainonnan tarpeisiin. Mainos voi olla banneri tai video, kunhan se näkyy oikealle kohderyhmälle oikeassa välissä.
Muut mediat
Printtimediasta Snapchattiin. Kohderyhmästä riippuen valinta kohdistuu kauttamme aina kannattavimpiin kanaviin.
01
Suunnittelu
Aluksi on valittava oikeat kanavat. Markkinointibudjetista, kohderyhmästä ja tavoitteista riippuen valikoidaan eri medioiden joukosta paras yhdistelmä.
02
Mediaosuus
Median ostamisessa tärkeää on selvittää tarkka mediajako. Tällöin tiedät minne yrityksesi rahat menevät ja paljonko saat kokonaisbudjetillesi vastinetta.
03
Seuraaminen
Aktiivisen ja läpinäkyvän seuraamisen mahdollisuus on median ostamisessa ehdotonta. Ilman mahdollisuutta seurata, et tiedä miten mainontasi toimii.

© 2019 Lenken oy