Google Ads
Google on tarkoittanut perinteisesti hakusanamainontaa. Nykyään Google Ads koostuu monesta muustakin palasesta, kuten Display- ja YouTube-mainonnasta.
Perinteisellä hakusanamainonnalla tavoitat palveluasi tai tuotettasi hakevat ihmiset. Se on kaiken mainonnan peruskivi, vanhan ajan puhelinluettelo. Oikein rakennetulla kampanjalla asiakas valitsee verkkosivustosi kilpailijan sijaan ja mikä parasta, maksat vain klikkauksista.
Googlen Display-banneriverkostolla tavoitat sekä uusia, että vanhoja asiakkaitasi. Brändäystä ja nykyisellään myös suoraa myyntiä. Meidän filosofiamme mukaan bannerikampanjoihin budjettien räiskiminen ilman mittaamista on eilisen markkinointia. Internet on täynnä ärsykkeitä, tehdään yhdessä erottuvaa sisältöä
Myös Youtube toimii nykyään hyvänä alustana sekä brändäämiseen, että suoraan myynnin hakuun. Videot tarjoavat paljon mahdollisuuksia mainossisältöön ja asiakkaan huomio on kanavassa varsin jakamaton.
Miksi Lenken?
Kokemus ja ymmärrys
Vuosien kokemus Google-mainonnasta näkyy myös tuloksissa. Mainosmuodot muuttuvat jatkuvasti ja vanhan osaaminen, sekä uuden jatkuva oppiminen on tässä lajissa tärkeää.
Esimerkiksi mobiilimainonnan onnistuminen on tärkeä osa-alue, kun asiakas etsii nopeasti yhteystietojasi. Silloin puhelinnumeron ja osoitteen on oltava parin klikkauksen päässä.
Laatu
Hakusanamainonnassa eniten klikkauksesta maksava ei ole voittaja. Kampanjan sekä mainosten laatu on merkittävässä osassa sekä sijoittelussa että asiakkaan tekemässä valinnassa. Asiakas haluaa, että mainosta klikkaamalla hän pääsee juuri sinne minne alunperin halusikin.
Seuranta
Hakusanakampanja vaatii toimiakseen jatkuvaa seurantaa ja reagointia. Jokaista kampanjaa seurataan tarkasti analytiikan avulla ja tarjoamme asiakkaalle pääsyn katsomaan tuloksia reaaliaikaisesti. Kaikki kampanjat ovat läpinäkyviä ja avaamme luvut ymmärrettävämpään muotoon, sekä kerromme mikä johti mihinkin.